Τσίπρας: Αν δεν επέλθει συμφωνία τη λύση θα τη δώσει ο ελληνικός λαός


Tο ενδεχόμενο διενέργειας δημοψηφίσματος αναφέρθηκε ο Αλέξης Τσίπρας στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου «στον ενικό».

«Ας μη φοβόμαστε την κρίση του ελληνικού λαού. Εγώ προσωπικά
θεωρώ ότι είναι το μόνο μου στήριγμα σε αυτή την προσπάθεια. Ο ελληνικός λαός και μόνο ο ελληνικός λαός» τόνισε ο πρωθυπουργός διευκρινίζοντας, ωστόσο, ότι δε θα χρειαστεί δημοψήφισμα διότι θα υπάρξει συμφωνία.

«Μου θέσατε ένα θεωρητικό ερώτημα και μου είπατε: Εάν λοιπόν αυτή η κατάληξη στο τέλος της ημέρας σας οδηγεί σε μια λύση, η οποία λύση είναι έξω από την εντολή που πήρατε είτε προς τη μια είτε προς την άλλη πλευρά, σας απάντησα δεν θα έχω δικαίωμα να παραβιάσω την εντολή μου και η λύση αυτή στην οποία θα καταλήξω είναι, αν την εγκρίνει ή όχι, θα αποφασίσει ο ελληνικός λαός. Είμαι όμως πεπεισμένος ότι δε θα φτάσουμε εκεί» πρόσθεσε ο πρωθυπουργός.


Δείτε το βίντεο του Star:

Σχόλια